artboard-2

ZEEMEERMIN INHUREN?

Ook dat is een mogelijkheid. Meermin School Nederland zorgt voor het beste (onderwater) entertainment van Nederland.

mermaid crystal

Mermaid Crystal

Oprichtster van Meermin School Nederland en in te huren voor evenementen, festivals, feesten en partijen, hotel en/of zwembad openingen, foto en filmsessies, demos en speciale gelegenheden. Zowel in Nederland als wereldwijd beschikbaar en als enige in Nederland volledig verzekerd!

Boek een professionele zeemeermin! Uniek en zeldzaam in Nederland.

Als ‘Mermaid Crystal’ werk ik met een enorme passie om ieder concept zorgvuldig om te toveren tot een magische beleving.
Van een ‘droge’ Mermaid Lagoon tot een spectaculaire tankshow of aquarium performance. Of misschien wel zeemeermin zwemlessen als uniek bedrijfsuitje? Met mijn passie, creativiteit, eerlijk- en zorgvuldigheid denk ik graag met je mee!

– Marijke Pie

Vraag nu geheel vrijblijvend de brochure met mogelijkheden aan.

SSI LVL 2 Freediver

info@mermaidcrystal.com

WIL JE OOK EEN ZEEMEERMIN WORDEN?

MEERMIN SCHOOL NEDERLAND

INFO@MEERMINSCHOOL.NL